duminică, 16 august 2009

De la ginerica fara numar...

Ieri am fost la nunta...mi-am inceput ziua dis de dimineata la pedichiura si manichiura...si apoi la coafor..in viata mea nu am dat atatia bani pe aspectul meu exterior!!!...am facut un mic infarct cand mi-a zis ca coafatul costa 88 lei.Imi spusesera la telefon ca e 35 lei, dar au omis sa adauge cuvantul magic- styling de unde a reiesit aceasta suma...
Toate ca toate dar mi-a placut asa cat de cat...tot aveam impresia ca arat ca o nasa...
Am purces la biserica in my sexy new dress si cu freza mult platita si acolo am inceput seria povestirilor:"tu esti fata marianei?", "tu esti aia mare?" ...deci da...cu tot efortul meu si lookul de nasa se pare ca aratam tot de 17 ani:)
Mireasa dragutza, nasa si soacra mica cu niste tinute foarte faine (ca doar sunt verisoarele mamei..nu?:)))
Pe scarile bisericii incercam sa-mi conving verisorul de 12 ani si de al 3-lea rang sa ma ia de brat - "mai bine ma ucid!"...hmmm...suna a fi promitatoare ziua..dar ce sa-i faci? crizele varstei, cand urasti fetele sau doar ti-e foarte rusine de ele...
Am stat vreo 2 ore la restaurant sa vina aproape toti invitatii...ceea ce m-a plictisit teribil si ma gandeam doar la mancare:)...Am mai povestit eu una alta cu verisoarele mele, dar neavand prea multe in comun a fost cam sec..
Printre invitati s-a numarat si o domnisoara cu pene in cap..m-a pufnit rasul instant...si avea o rochie de-a dreptul speciala- un fel de bluza neagra care ii acoperea fundul si un fel de tutu din tul cu coada...Era mititica ca o gaina motzata..La sarba ii tot sareau penele alea foarte amuzant...
Eu, mare dansatoare de sarba as putea spune ca m-am saturat de acest gen:)..au cantat lautarii aia cam 50% doar sarbe...
Mi-a plactu foarte mult ca tinerii insuratei au primit o surpriza muzicala- au venit 2 cantareti la nai si o tipa la vioara si au avut niste melodii foarte saltarete de penele alea s-au tot zburatacit..
La un moment dat a inceput lautarul principal (ca au fost vreo 3) sa cante cateva manele si era lumea in extaz...nu am mai vazut demult asa miscari elaborate- atat masculine cat si feminine..."de la ginericaaa pentru fratele lui- frateee, frateeee fratiorul meu"..."Ginerica e multitalentat".....si aruncau oamenii cu bani pentru dedicatii de guta minune asta isi tot infigea banii in buzunare si imediat i se umpleau mainile iar...La un moment dat si-a laudat intr-un stil memorabil o melodie- "cea mai melodie adevarata"...mi-am amintit ca era in costinesti un restaurant- "cel mai cal frumos":)
Mi se desprinse un pic din freza retro si la fiecare saritura o simteam cum se misca..Nu mai puteam de picioare..abia asteptam sa ajung acasa...dar a trebuit sa rezist ca sa vad si tortul...si aruncatul buchetului, pe care nu l-am prins si nici nu-mi doream sa-l prind...m-am asezat cumva dupa o tipa...Nu-i nimic ca l-a prins sora miresei:) La partea cu jartiera mireasa a fost foarte hotarata ca ea nu si nu si ca nici nu are jartiera, iar ginerica s-a apucat el sa faca striptease ca sa mai salveze aparentele, dar mireasa avea o fata de zici ca acum il plesneste..of, saracu baiat..
Ce m-a uimit a fost faptul ca foarte lume tzatzaia atunci cand dansau vreo hora sau vreo sarba- adica scoteau niste sunete cu adevarat dubioase:))..asta a fost soc cultural pentru un om venit din ardeal i:P
Am ajuns acasa pe la 6 jumate si dupa ce mi-am dat jos cele 20 de agrafe din par am adormit instant pana azi la 1...nu am reusit sa fac nimic toata ziua, am stat ca o loaza si am constatat ca abia pot merge- pernitele mele sunt inca avariate..
Noh gata ca m-am plictisit si eu de cat am scris...
Paa!

0 comentarii: