marți, 11 august 2009

Cum mi-am petrecut ziua de nastere...

Dupa o bine meritata jumatate de ora in plus de zacut, vineri dimineata am purces catre strada Justitiei, unde avea loc trainingul de "Dezvoltare personala"...
De vreo 2 luni de zile circul fara bilet de tramvai pentru ca idiotii de la RATB au refuzat sa-mi faca abonament redus - pe legitimatia mea de master scria FR si tanti aia a zis ca e ceva dubios.."Femeeieee...FR vine de la Franceza".."Nu,nu, ca e ciudat...trebuie s-o trimitem la centru ca sa verifice cu facultatea...Si in plus pe cardul tau de calatorii ultimul abonament figureaza in martie 2007"..."pai da...eu nu am avut nevoie de abonament pentru ca circulam cu metroul"...in fine...deci nu mi-a facut abonament asa ca am ales sa insel sistemul:)..de fapt eu mi-as lua bilet daca nu ar trebui sa ma deplasez inca 50 m ca sa ajung la cushcheta de bilete...
Dar vineri am avut un feeling atunci cand l-am zarit pe un nene cu o camasa albastra ( care mie mi se pare ca este un fel uniforma de controlor..si iarna se adauga geaca de piele) asa ca mi-am luat bilet... In tramvai insa apare un alt nene burtos care s-a dat drept controlor, doar ca avea camasa mov:) si eu mandra ii arat biletul si ma gandeam "ia de-aici..fraiere":P..
Am avut un sentiment deosebit..un fel de king of the world..ma si vedeam in rolul lui leonardo di caprio pe Titanic, urland cat ma tineau plamanii:))( doar ca eu urlam in mintea mea)...

Asssaaaa...am ajuns la training...de aici se termina partea amuzanta..si incepe aia serioasa...2 barbati si vreo 16 femei, oameni de toate varstele (eu of course cea mai mica), cu meserii extrem de diferite...Trainerii- mihaela si lidia- niste tipe minunate. Prima data am observat la ele aspectul asemanator- amandoua cu parul scurt, una blonda, alta bruneta...
Exercitii de GTKEO (get to know each other..imi place mie cum este abreviata aceasta expresie), la care am fost tinuta minte datorita raposatului meu motan Vanghelie- "Tu esti Catalina si ai un motan Vanghelie..si ...nu mai stiu"...
Apoi au urmat primele exercitii bazate pe tehnici de NLP legate de raportul sau relatiile care se leaga intre oameni..Prin "oglindirea" gesturilor si respiratiei celui din fata ta poti sa ii simti starea interioara (pacing), si poti sa-l transpui intr-o alta stare, prin ceea ce se numeste "leading". Au fost niste exercitii extrem de interesante...am inteles mult mai bine ce inseamna aceste concepte, despre care citisem, dar pareau oarecum abstracte atunci...
La sfarsitul zilei, am impartasit ceea ce credem despre ziua care tocmai trecuse... Cand a venit momentul meu am spus ca a fost una dintre cele mai frumaose zile de nastere pe care am avut-o pentru ca am invatat lucruri pe care nu le stiam, am cunoscut oameni noi si interesanti...si ca abia astept zilele care urmeaza...mi-au cantat instant "la multi ani" si apoi fiecare a venit si mi-a daruit cate o "resursa" - intelegere, iubire, forta, etc..
Am plecat extrem de emotionata...
Ajunsa acasa eram oarecum stoarsa de emotii..obosita, dar intr-un fel placut...
Venea momentul iesitului in oras...m-am imbracat cu greu in timp ce incercam sa ma activez cu "i'm a believer":)...mi-a iesit un look de pitzipoanca..cu o rochita semiscurta, sandale cu toc si buze foarte rosii:)))...Prima destinatie a fost Coyote, unde am baut o bere si eram deja ametita:) de acolo un pic in Club A...si direct la somn cu o scurta oprire la McDonald's:)
A fost dragutz...am avut prieteni vechi aproape dar am cunoscut si altii noi...am experimentat si mi-am propus diverse...o zi extrem de placuta...

0 comentarii: