miercuri, 5 august 2009

de-ale mele:)

Sunt recunoscuta pentru stilul inconfundabil de a pierde lucruri, de a sparge diverse, de a da pe mine cand mananc..si chiar si pentru gafele pe care le fac..
Ultima gafa azi m-a amuzat pentru restul zilei..asaaa...sunam eu intr-o veselie pentru a programa oameni la interviu si dau de un CV al carui posesor purta numele de Ruxanda A. V. (mi-am dat seama ca daca da search pe google primul site in care apare numele lui e asta)...biensur ca mi s-a parut ca e o domnisoara, si chiar ma miram de calitatile ei IT-iste..si sun..si imi raspunde un domn..."Cu domnisoara Ruxanda, va rog".."La telefon, doar ca nu sunt domnisoara"( sau ceva de genul asta)..si eu m-am pus pe ras, in timp ce-mi ceream scuze...Sper ca nu s-a suparat... Am citit total aiurea, crezand ca prenumele e nume (asta din lipsa de diacritice)...( si in caz ca cititi domnule va adresez mii de scuze!!)..

O alta intamplare din categoria "dat cu batul in balta" a avut loc in primavara...mergeam in viteza pe calea victorie, imbracata cu o rochita, relativ decenta..si ma suna o doamna de la un hotel de cateva stele la care cerusem o oferta pentru organizarea unei conferinte...si vorbim noi ce vorbim si la un moment dat imi ridica un muncitor cu fata de retard fusta...eu- dintr-o data un pachet de nervi ma intorc si ii adresez niste cuvinte de dulce legate de mama lui care nu l-a inzestrat cu multa minte...Toate ca toate, dar i-am racnit practic aceste cuvinte in telefon doamnei cu pricina care cred ca a ramas un pic socata .."imi cer scuze, nu era ptr dumneavoastra, mi-a ridicat cineva fusta pe strada"..si am continuat rusinata discutia..

Si lista poate continua...
ah..mi-am amintit...la prima intalnire cu mama primului meu prieten...asta prin clasa a 10a...m-am asezat pe o foarfeca si asa am ramas...de mi-a zis femeia dupa ce ne-am mai imprietenit ca nu stau prea bine cu simturile ca nu am simtit foarfeca...

Continuare2 :) :
mi-am uitat banii in bancomat pentru ca vorbeam la telefon si nu eram atenta...dar un baietel cu suflet bun a venit dupa mine si mi-a spus suav "data viitoare cand mai scoti bani de la bancomat nu mai vorbi la telefon"....un inger pazitor a fost el dragutul, mai ales ca dupaia stateam la trecerea de pietoni din romana si in loc sa stau pe trotuar stateam pe sosea, si m-a atentionat "te-am salvat o data, nu mai vreau sa te iau si din fata masinii":))...ce suflet ! ce om! ce caracter!:))

Aia cu furatul salariului am povestit-o deja..

M-am plimbat o data cu camasa desfacuta la doi nasturi in partea mai proeminenta prin Zara..

Oricum..si altii fac porcarii din astea...am fost anul trecut la o nunta si o doamna isi prinsese fusta in spate de strampeni ( =dresuri ca sa fiu mai eleganta) si a inceput sa danseze fara probleme :))))

In metrou- anul 1..eram pe tocuri si m-am tinut de manerele de sus si la o frana nu stiu cum m-am lasat dar m-am invartit ca o balerina de vreo doua, in timp ce ii dadeam in cap cu geanta unei doamne vadit deranjate...cine nu ar fi fost?mai ales k eu radeam k o prostalana in timp ce-mi ceream scuze...la fel ca hoarda de gagici aferenta..

Ahhh...inca una extrem de amuzanta:)))
M-am dus cu un palton al mamei sau al meu la curatat...doamna aia ma intreaba daca e ceva prin buzunare..si ma apuc sa scotocesc...si ce gasesc??? o pereche de chiloti:))) m-am facut verde- albastra si i-am bagat repede in geanta...Apoi am deslusit misterul- mami ii pusese acolo pentru ca ii cazusera cand a luat hainele de pe sfoara si in timp ce se indrepta spre dormitor a intrat cineva pe hol si ea s-a gandit sa-i vare in buzunarul paltonului ca sa n-o gaseasca cu o pereche de chiloti in mana..

Mai aveti intamplari penibile?:) eu cu siguranta mai am, dar o sa mi le amintesc pe rand..

0 comentarii: