vineri, 10 iulie 2009

Azi am auzit o "gluma" la radio : Care este diferenta intre Bucuresti si Londra? Raspuns- la Bucuresti ploua mai mult...ce-i drept si eu ma gandeam la ceva de genul..k suntem la tropice - foarte cald si umed ( asta daca tin eu bine minte k la tropice ar fi asa)...
Am o zi plicticoasa...sunt singura in birou si mi-e o lene teribila...sunt asa de plictisita incat am inceput sa scriu despre vreme..
O sa-mi petrec ziua cu niste filmulete de youtube despre "cum sa faci prezentari de succes":))...oh god..i'm so lame..
Acasica nu-l mai am pe micutul meu iubit laptop...a trebuit sa-l pun in cutia lui si sa-l trimit la cluj...sper sa se intoarca viu si vesel :) o sa am atata nevoie de el in urmatoarele 2 luni..

De ce se aude de afara de 10 minute in continuu "Desteapta-te romane" cantat de o fanfara?

0 comentarii: