vineri, 8 ianuarie 2010

Simptome...

De-a lungul vietii mi s-a mai intamplat de cateva ori sa nu am incredere in mine, sa ma simt vinovata si incapabila, sa ma gandesc ca ce bine ar fi sa ma calce o masina, sa imi pierd interesul pentru activitatile distractive, sa fiu lipsita de energie si sa ma simt foarte obosita, sa plang foarte des, etc... O data chiar am incercat sa-mi tai venele...am reusit doar sa ma zgariu de cateva ori pe mana... Dupa inventarierea acestor simptome mi-am dat seama ca in acest moment, ca si in altele am suferit de depresie, cauzata de probleme sentimentale...
M-a amuzat teribil aseara o poveste despre o benzonela care ameninta ca se sinucide, in timp ce juca solitaire si "fuma ca un sarpe"... eu nu am amenintat, dar imi inchipui mult prea des imagini in care mi se intampla ceva, accidental...cateodata, chiar m-am rugat sa mi se intample...Stiu...sunt prostii si suna a prostii...
Acum toata lumea spune in cor " Ce ai ? Revino-ti!":)...nu mai vreau intrebari din astea..
Viata mi se pare lipsita de sens si trista..mi se pare ca nu poate exista fericire deplina, ci doar bucurii izolate care te mai alina...
O sa-mi treaca...incerc...fac progrese...astazi de exemplu macar m-am imbracat frumos si m-am machiat, chiar daca fardul pe fata mea straveziu de alba arata groaznic...Trebuie sa existe undeva si vechea eu..trebuie...

0 comentarii: