joi, 14 ianuarie 2010

Hai la baba cu ghiocu'..

Mi-a ghicit matusa mea in cafea si carti saptamana trecuta si iata ce mi s-a intamplat si mi se v-a intampla:
1) ma marit! (ataaaat)
2) ma marit!!
3) ma marit cu siguranta anul asta!!! :))) ( sau nu...)
4) imi iau masina, dar fac imprumut:)
5) ma cert cu parintii intr-o veselie..ooo si inca cum:)
6) numere fara interpretare - 9 3 4 5...( dar le-am gasit eu interpretarea- o sa ma marit cu unul pletos, brunet, aproape cat mine de inalt, pe numele lui Nick (astea sunt o parte din semnalmente viitorului meu sot)..care a venit dupa mine in club inainte sa plec ca sa-mi declare admiratia-- aveam numarul 54 la garderoba, era ora 3 si era 9 ianuarie)
7) o sa ma duc de 2 ori in strainatate anul asta...( Grecia/Germania si Cehia/ Croatia... tari cu G si C)
8) sunt foarte derutata si dezorientata in acest moment..:)) ( zau? se vede si in carti?)
9) bolnava, morti, raniti, gravida
10) 3 restante, disertatie o s-o iau cu greu, trebuie sa dau bani
11) nu ma inteleg cu sefu'(a), dar el/ea vrea sa reusesc :))))
12)...si nenumarate detalii intime pe care le stiti deja..,.le-am scris numa' sa nu le uit:)..si sa vad daca se intampla vreunul. Anyway..cu siguranta nu ma marit! jur! atat!
13)...nu plec anul asta in exchange asa cum imi doream..si nici nu-mi schimb jobul, cel putin pana in toamna!
si gata...

0 comentarii: