miercuri, 4 martie 2009

Revenire printre "scriitori" sau promisiuni la inceput de luna

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic...asa am spus de fiecare data la inceputul celorlalte posturi:), dar gata..de azi o sa devin activa...chiar daca nu citeste nimeni( si nici nu imi prea doresc ce-i drept)..
Oricum nu prea am ce face avand in vedere k imi petrec majoritatea zilelor lucrand din pat..
Nu imi vine sa cred ca am ajuns asa o loaza...k am facut o asemenea stupida greseala in ceea ce priveste jobul...tocmai eu...carierista convinsa am ajuns sa zac intre 4 pereti si sa fac studii de piata despre porci:)
Dar...vine el weekendul si atunci sa vezi diversitate:)..sau noaptea...cand punem patratelul rosu si ne lasam degetele sa ne povesteasca fanteziile...:)

Si ca tot pomeneam de promisiuni:
-promit sa ma trezesc la 8 in fiecare dimineata, sa ma imbrac frumos si sa stau la birou:)
-promit sa ii sun pe toti cei pe care nu i-am mai vazut demult
- promit sa ma "destrabalez" cat mai des cu putinta :))
si as mai promite multe...dar nu sunt prea buna la promisiuni...
Promit ca revin..asa, ca pentru mine:)

1 comentarii:

Andre spunea...

:) da da..promite promite..eu una de abia astept patratelul..:D..weekendul trecut am fi avut nevoie de vreo 10 patratele rosii:) pup u loaza!