duminică, 8 martie 2009

Sfarsituri si inceputuri

Suferim..suferim pentru ca suntem parasiti si pentru ca parasim...suferim pentru ca luam decizii gresite in momentele in care avem mai multe optiuni- cand nu ai optiuni nu trebuie sa iei decizii..nu?:)
Este ipocrit sa spui ca suferi pentru ca i-ai facut pe altii sa sufere? pentru ca le-ai vazut sufletul disecat in fata ta si ca te-au pus sa-l privesti asa cum este el in intregime..cu sperante si deceptii..cu dorinta de a iubi si de a fi iubit..de a da si de a lua...si cu o mare spaima de singuratate..
Suntem inconjurati de oameni singuri si de cele mai multe ori si noi suntem...asta daca nu am avut deja norocul sa ne gasim jumatatea- sau macar sa credem asta, cel putin pentru o perioada..Cateodata...prin refuzul nostru mai redam lumii niste oameni singuri...si nu doar singuri dar cu o mare durere in suflet...oameni mutilati sentimental, care nu vor mai avea incredere mult timp in altcineva..si nici noi in noi...sau eu cel putin...dar eu sunt mai speciala in cazul asta..

Un 8 martie fara striptease masculin...doar tristete din partea tuturor..

3 comentarii:

Andre spunea...

hai hai..ca nu o fost chiar mare tristete..ne avem una pe alta draga!!:)..nu e ipocrit sa suferi ptr ca ii faci pe altii sa suferi..e pur si simplu foarte dureros sa accepti consecintele propriilor acte..toate trece..:)

yohanna spunea...

pisi nu exagera,noi doar am sarbatorit 8 martie vineri seara si sambata ziua, deci cred ca tot am fost mai castigate :)

noname spunea...

Da tu..ne-am avut una pe alta..si a fost reconfortant:)..dar atunci cand am scris asta eram trista pentru ca stiam ca si voi sunteti triste..asa in adancul vostru...dar...intre timp lucrurile s-au schimbat- iuhu, iuhu..:)si orice s-ar intampla-tot noi 3 ramanem- si ne vom iubi indiferent daca ii iubim si pe altii:)