luni, 15 decembrie 2008

Cadouri, intrebari si portofele goale...

Stiu ca e banal pentru ca atunci cand unii oameni isi doresc sa mearga in diverse tari eu imi doresc sa merg in IKEA:)...In sfarsit am ajuns duminica...alergand printre oale, paturi si jucarii, intorcand capul dupa fiecare flecushtetz, indesand in plase orice mi se parea ca ar putea fi un cadou frumos pentru ai mei...Si nu stiu cum am ajuns sa cumpar o tigaie pentru tatal meu:)...eh..macar o sa fie insotita si de un mesaj dragutz de genul " e timpul ca si barbatii sa stea la cratita " (saracul...si asa e in minoritate in casa) .. As fi luat tot...mobila, decoratiunile si ideile...dar am reusit totusi sa ma rezum la 2 plase si 200 de lei cheltuiti si nici macar nu erau banii mei, ci erau bani imprumutati:)

Ador sa fac cadouri, sa vad cum se schimba starea de spirit a persoanei din fata mea...Acu problema este sa gasesc cadoul potrivit..cu siguranta tatalui meu nu i se va potrivi tigaia ( isi dorea un tuci pentru mamaliga), dar cu siguranta se va bucura, si daca nu el, mama:)

In seara asta merg la petrecereaa de Craciun organizata de cei din AIESEC Bucuresti...abia astept sa revad oamenii cu care am lucrat, sa cantam impreuna o colinda... si da..trebuie sa fac un cadou unui baiat- Mircea...si m-am gandit la o pereche de sosete cu logo-ul AIESEC( pe care mi le-am cumparat de la o conferinta) astfel incat sa-si pastreze motivatia in permanenta si probabil o carte:)( i know..pretty lame!!!)

Pe lista cadourilor figureaza lampi, tigai, aranjamente florale...si lista urmeaza a fi completata...As vrea sa iau pentru fiecare persoana draga cate ceva...sau macar sa le spun "Sarbatori fericite!"

Pana una alta o sa-i fac casutei noastre un cadou- niste geamuri mai curate!

0 comentarii: