miercuri, 16 decembrie 2009

Ticuri

Am ticuri verbale, ticuri comportamentale si ticuri de tot felul. Practic, ma repet..."practic" este un tic.
Da, da, da...asa este...cum zici tu...ma repet... si nu ma pot controla...constientizez si practic nu pot sa fac nimic in afara de a-mi da cate o palma dupa ce am scos porumbelul pe gura...
Strazile sunt pline de zapada si nu pot decat sa zic- Doamne, cat de groaznic este!...
Vine Craciunul si nu pot sa nu ma gandesc decat ca "nu am chef", "nu simt nici o atmosfera"...
Starile de spirit se repeta...din an in an...tacerea mea se repeta..lacrimile, tristetea si neputinta...
Traiesc o viata ciclica, asa ca intr-un film dubios, in care te trezesti in fiecare dimineata, esti in acelasi pat si in cursul zilei ti se intampla acelasi lucru ca si ieri...Doar ca eu ma trezesc si am senzatia ca e ceva nou,cand de fapt e un an care s-a mai intamplat si alta data..
Ma simt neputincioasa in fata timpului care se repeta..sunt trista...tacuta...as vrea sa fac cumva sa fie altfel...dar e in mare acelasi scenariu. Si atunci?

0 comentarii: