miercuri, 17 iunie 2009

New beginings..

De 3 zile cobor din tramvaiul 32, la statia George Cosbuc, trec prin spatele pietei de flori...un miros "senzational" te izbeste la fiecare casa, un miros ce se impleteste cu mirosul de crini, garoafe, floarea soarelui.. E o mizerie de nedescris- mormane de ambalaje si flori uscate..tiganci cu rochii colorate care isi vanmd marfa toropite de caldura...

In curtea noastra e frumos...parca intri intr-o alta lume ( comparand cu strada)...o cladire imensa, din caramida rosie, tei infloriti care ne umbresc geamurile..Pe hol avem vitralii cu locomotive, avioane si vapoare:)... Inca mai domneste un iz de comunism pe holurile imense si in mare parte cred ca si in mentalitatea oamenilor, dar lucrurile incep sa se schimbe- e un fel de revolutie in care noul schimba vechiul. Din punctul meu de vedere, chiar daca nu imi place aceasta situatie in mod deosebit, cred ca vor fi cat de cat receptivi la traininguri si nu vor sesiza atat de usor lipsa mea de experienta...pe de alta parte va fi destul de greu sa lucrez cu niste oameni cu conceptii invechite..

Deocamdata pierd vremea...nu am calculator pana saptamana viitoare, iar azi am inceput sa lucrez la cel al colegei mele gravidute care a trebuit sa plece acasa din cauza raului.

E ciudat...foarte ciudat...o atmosfera cam "plicticoasa"...dar sper eu ca lucrurile se vor schimba cand o sa ma apuc serios de treaba...

Of...ce blog plicticos...un subiect atat de banal- serviciul:)

0 comentarii: