luni, 29 iunie 2009

"Fericirea are chipul tau..."

Odata, demult cand eram mici fericirea mea avea chipul tau- cu ochi blanzi si ingaduitori...cu buze calde si atingeri fine...credeam ca asa va fi tot timpul, ca nimic nu ne va schimba...ca viata e asa lenesa si previzibila cum ne-o inchipuiam atunci. Credeam ca atunci cand iubesti asta va fi pentru totdeauna..
Nimic mai fals pe lumea asta..erau doar ganduri de copil... M-am schimbat, s-au schimbat cei din jurul meu, s-a schimbat lumea in care traiesc...nu mai visez la o dragoste perfecta sau asa cum credeam atunci ca e perfecta, cu inimioare, catei si pisicutze..visez la alte lucruri care poate peste catva timp o sa mi se pare si ele gresite, dar sunt visele mele...
Nu sunt dezorientata..stiu unde vreau sa ajung si cum vreau sa fie viata mea...vreau sa fiu sustinuta, incurajata si iubita pentru asta- pentru felul in care sunt si felul in care vreau sa ajung...Eu sunt eu- cu "egoismele", razgandirile, nehotararile si emotiile mele...sunt sentimente omenesti si vreau sa cred ca nu le intrunesc pe toate cele rele..
Vreau...

0 comentarii: