sâmbătă, 29 mai 2010

Concerte din ultimul timp..

Am fost la Cluj de curand...ca de obicei oameni simpatici, relaxati si fericiti...probabil aerul face diferenta, mai la nord de Bucuresti e mai putin poluat. De fapt e vorba doar de felul lor de a fi, un fel ce stie sa se bucure de viata..
Am fost la concertul trupei MAYA, care pentru noi, gagicile fagarasene exilate in Bucuresti, reprezinta delirul in fata unei muzici frumoase si curate. Am ajuns doar la ultimele 3 melodii, usor diferita fata de ceea ce stiam. A fost placut sa fiu acolo, intr-o sala care se potrivea perfect cu oamenii si muzica..(Iron City sau Mojo nu ma incanta in mod deosebit, cand vine vorba de concerte)..Mi-as fi dorit sa fie si fetele, la aceasta lansare oficiala. Bifat pe lista Emeric Imre si Razvan Krivaci:)

Calatoria mea la Cluj a mai reprezentant un motiv de bucurie, de fapt de "genunchi inmuiati"...la iesirea din avion am trecut pe langa domnul El, zeul zeilor, cel mai minunat, actorul de care eram indragostita la 6-7 ani, si la care ma uit oricand cu drag...Floooorrrriiiiin Piersiiiic:)..In viata mea nu m-am simtit asa...am inteles isteria fanelor Beatles sau MJ care lesinau la vederea idolilor lor. Probabil daca eram fana, stiam pe de rost toate replicile lui din filme, m-as fi dus la vreun spectacol, etc... sunt doar o semi fana in concluzie.. Asaaa..si il vad pe Florin Piersic si imi dau instant lacrimile si mi se inmoaie genunchii. Am asteptat bagajele la jumate de metru unul de altul, si jur ca abia imi stapaneam plansul...A vorbit tot timpul la telefon si nu am reusit sa-i fur o strangere de mana.. :) Cred ca is un pic prostuta..dar eu chiar il iubesc pe Piersic...si il mai si visasem cu 2 zile inainte, si ii declaram iubirea mea eterna..

Clujul ca Clujul, dar saptamana asta am fost la un alt eveniment de marca- PHOENIX... Nu spun decat- trist, foarte trist si dezamagitor. Am alergat sa nu intarzii la un eveniment care a inceput cu 30 de minute mai tarziu, cu declaratii de genul "Suntem in Romania si nu avem ce face" (????), cu un sunet care te irita pur si simplu, un solist cu o voce subtire ca a mea, a carui cuvinte nu se intelegeau.. Un Phoenix cu Nicu Kovaci, Tandarica si multi alti ilustrii necunoscuti pentru noi (poate ca nu ii stiu eu, ce-i drept..). Un spectacol la care un sfert de sala era goala, 1000 de bilete erau oferite gratuit elevilor si multe altele celor 20 si ceva de sponsori.. O repetitie pentru un alt concert, pe care-l sper eu mai bun, pentru renumele lor..Imi pare rau ca sunt asa critica..imi descriu doar perceptia.

In aceasta seara, daca reusesc sa-mi termin treaba pentru disertatie, Simfonii de vara, in parcul Coltea si apoi concert Noissettes.. I'll be back with fresh news:)

0 comentarii: