marți, 23 februarie 2010

Nu simtiti in aer? nu va orbeste soarele?? nu vi se pare ca se poate un pic mai mult optimism??...eu simt tot astazi- mirosul de zambile si frezii, mangaierea soarelui, caldura, optimismul, energia, dorinta...imi vad planurile de viitor cum prind forma...imi trec zeci de idei prin cap...E PRIMAVARA!!! (sau asa pare...)..
Refuz sa mai fiu trista, distrusa, singura, neinteleasa, etc... Refuz sa ma mai plang(cel putin azi..:), dar cred ca deja am facut-o :P)...I can do it!!
Aleg energia si buna dispozitie, aleg optimismul si determinarea...aleg sa-mi placa de mine si sa-mi placa de altii..
Imi iese soarele asta prin fiecare por...simt ca zbor...ca si cum am trecut de la cizmele de iarna grele si negre la niste balerini usori:)
Imi vine sa cant..."Lift me up., lift me up...Nanaaaanannaaaa"
Va pup..si va iubesc!

0 comentarii: